BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Monday, 7 November 2011

Contest: Blog Ter-Comel

Tadi Scha ternampak  entri Cik Fatisya Pink..
Nampak macam menarik so Scha pun nak join sekali..
Walaupun  blog Scha tak secomel macam blog korang,,tapi Scha tetap nak join...
Manalah tau kot-kot bertuah....
Korang nak join sekali tak bersama Scha dan kawan-kawan yang lain??...
Kalau nak,,Mari lah..kita join ramai-ramai.
Contest ni akan tamat pada 19 Nov 2011..
Lama lagi ...Masih sempat lagi comel kan blog kita...
ok.. hihi

Saya tag korang erk...

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes