BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Monday, 11 June 2012

Aurat ^_^


Gadis A : Eh, mahalnya stokin kau beli. Sepasang mau dekat RM5. Itu baru stokin. Hand sock tu lagi mahal. Tak campur dengan lain lagi. Tengok baju aku. Sehelai baru berapa ringgit je.
Gadis B : Kau beli baju apa?
Gadis A : Baju t-shirt lengan pendek ni, baru berapa ringgit je. Dah boleh pakai pergi mana-mana. Selesa, takda serabut sangat, tak panas. Kau nak kena beli itu la, ini la....
Gadis B : Ohh, pakaian yang buka aurat, memanglah MURAH. Murah jugak harga diri kita bila pakainya. Pakaian yang tutup aurat, biar MAHAL takpa. SeMAHAL aurat yang dijaga :)

 InsyaALLAH :)


0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes