BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Thursday, 24 January 2013

Segmen : Tambah Follower sambil berkenal-kenalan



huhu , hari ni  Scha nak join segmen kat atas tu , Scha nak tambah follower lah ,follower Scha sikit je , kalau tak percaya , tgok kat bawah ni ,


sikit je kan ? dh ikut segmen ni , scha berharap dapat banyak follower lagi , hehe,
korang nak join tak ? kalau nak tekan je banner kat atas tu ,
ok :::::::::::::::)

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes