BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Sunday, 10 February 2013

Untuk apa lagi ..


Untuk apa lagi aku terus berteduh di bawah pokok yang selama ini aku tidak tahu pun pokok itu sudah berpunya , aku fikir pokok itu belum lagi berpunya , tup tup tup rupanya pokok itu sudah berpunya dan tuan empunya badan itu menghalau ku pergi dari situ , hmm takpa lah , biarlah aku yang pergi , dah tuannya tak suka buat pa nak di paksa-paksa , walaupun pahit aku tetap menelannya , kerana aku yakin di bumi Allah yang indah ini , pasti ada tempat untuk aku berteduh , mungkin aku bukan lagi berteduh di bawah pokok lagi , mana lah tahu lebih selesa dari bawah pokok tu , kan ?

hmmm ,, :)

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes