BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Tuesday, 10 April 2012

Promote Blog Free di Blog Chegu Zubir


segmen oh segmen 
Chegu Zubir

huhu , hai semua ...
malam ni Scha nak join satu segmen ni , Scha kan dah lama tak join segmen-segmen ni dah , so malam ni Scha nak joinlah , lagipun segmen ni boleh menambah follower kita ,
korang nak join tak ?? kalau nak korang tekan je banner kat atas tu ,
ok , jom join ramai-ramai , bagi lagi meriah ..
hehe , tata semua :)
................................................................
assalamualaikum cinta :p

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes