BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Thursday, 8 March 2012

Aku menangis bukan kerana mee goreng

Aku menangis hari tu bukan pasal mee goreng ..
Tpi aku menangis hari itu kerana aku kecewa sangat ...
Sebab apa???
Sebab sikap segelintir kawan-kawan ku yang bertindak tanpa memikirkan perasaan kawannya ini .
Aku tidak marah mereka tapi sebaliknya aku hanya menyalahkan diri ku ...
Sebab aku sudah tidak tahan untuk memendam air mata yang sudah lama bertakung ..
aku terpaksa meninggalkan kawan-kawan ku dan pergi ke kelas seorang diri ...
Mungkin mereka marah kat aku tapi aku dah minta maaf kat mereka ..
Sebelum itu , aku menangis kat kelas itu bukan kerana mee goreng ..
Memang aku menangis sebab perangai kawan-kawan ku ..
Tapi ada yang paling besar kesilapan ku terhadap Yang Maha Esa ..
Iaitu , aku berfikir bahawa kalau aku terlanggar kereta lepas dari membeli makanan di luar , adakah kawan-kawan aku akan ingat kat aku dan tak kan mengulangi kesilapan mereka ???
Tapi  sebaik aku beristighfar , aku baru sedar betapa singkatnya pemikiran ku sehingga ingin bunuh diri ...
Bukan kah bunuh diri itu satu kesalahan yang tidak patut  di buat dan bukan jalan penyelesaian yang mudah ..
Tanpa aku sedar , air mata ku mengalir sehingga kan aku tidak dapat sembunyikan kesedihan ku ...
Ya Allah , betapa kerdilnya hambaMu ini ...
Betapa kecilnya aku dalam kalangan kawan-kawan ku ...
Sejak dulu lagi , aku sudah merasakn bahawa diri ku ini tidak sesuai dalam kalangan kawan-kawan ku .
Kenapa ?? Entah lah, aku sendiri tidak tahu ..
Buat kawan-kawan ku yang mngkin terbaca post ni .
Aku minta maaf sangat-sangat ..
Aku tidak berniat untuk menyakiti korang semua ..
Tapi aku sedar , aku siapa ..
Sorry sangat-sangat ... tak boleh kah kita berkawan sepeti dahulu ???
hmm :(

......................................................

1 Cute Comment:

Saya Disini said...

dah2..sabar dik sabar

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes