BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Friday, 9 March 2012

YmeyA aQssyA

YmeyA aQssyA ...
Korang tahu tak pa maksud dua perkataan di atas ???
Maksudnya sangat dalam ..
Sebab pa?? 
Sebab itu merupakan luahan hati aku terhadap Dia ..
Hanya aku dan Dia sahaja yang mengetahuinya ...
Sebab aku tahu , hanya dengan meluahkan sesuatu dengan Dia ...
Aku akan berasa tanang dan lega sedikit ..
Aku tahu ujian yang Dia berikan , hanyalah untuk menguji sejauh mana iman hamba tehadapNya  ..
So, kalau ada apa-apa masalah kita , sebaiknya kita luahkan kepada Dia ..
InsyaaAllah , Dia akan bagi kita ketenangan ...
Kan ??
Jadi , setiap masalah yang aku hadapi , aku akan meluahkan kepada Dia ..
Caranya macam mana ??
Hmm.. takkan itu pun nak di ajar ..
Semua orang pun tahu macam mana nak cari ketenangan yang abadi daripadaNya ..
:: Semakin iman kita tinggi , semakin hebat lah ujian daripadaNya ::
-itu bermakna Dia sayangkan kita-
^^^^


0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes