BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Friday, 27 January 2012

Benarkah??


huhu.. korang sihat tak hari ini?? Scha sihat juga walaupun korang takda tnya.. 
Hari ini Scha nak tanya dengan korang tentang lirik lagu ni....
BENARKAH CINTA MEMBAWA BAHAGIA MENYINARI HIDUP KITA??
korang tahu kan lirik lagu pa ni.. laa.. korang tak tahu ke??
biar Scha bagitahu kat korang .. tajuk lagu ni Resepi Berkasih di nyanyikan oleh Achik dn Nana..
ok..berbalik kepada lirik lagu tadi
korang rasa benarkah cinta tu membawa bahagia??
kalau ya.. kenapa insan yang bercinta di luar sana masih ada lagi yang terluka dan menitiskan airmata mereka??
kalau tidak.. kenapa pula??hah..jawab2..Tapi kalau pendapat Scha pula benarlah kot sebab Scha rasa cinta itu tak kejam tapi kita yang tak pandai nak hargai cinta.. kn3??
huhu.. setakat itu ja hari ini..
korang share lah pendapat korang dengan Scha..ok
selamat tinggal semua :)

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes