BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Saturday, 28 January 2012

Hampeh Kedah malam ni


hmm.. malam ni Scha dah tak larat nak tengok perlawanan bola..
khususnya untuk perlawanan yang membabitkan pasukan kegemaran Scha iaitu Kedah Darul Aman..
malam ni Kedah lawan bola dengan Johor Fc..
tapi keputusan semasa sudah menampakkan Kedah terpaksa pulang dengan 0 mata..
sbbnya apa?? sbbnya Johor Fc dah boh 3 gol manakala Kedah masih terkapai-kapai mencari gol..
hmm.. tapi takpa la sebab saingan Liga Super ni masih dalam perlawanan yang ke5..
tapi Scha tak nak Kedah terus-terus berada di tangga tercorot liga..
Kedah oh Kedah tolonglah bangkit..
huhu.. sebelum Scha terlupa .. tentang pemain kesukaan Scha iaitu Baddrol Bakhtiar
huh.. Scha nampak wajah Baddrol makin hari makin lain lah..lain dari dulu
Scha harap Baddrol dapat ubah imejnya..
Scha nak Baddrol yg dulu..
dan Scha juga nak pasukan Kedah yang dulu.. Kedah oh Kedah tolonglah main bola tu agresif sikit demi peminat-peminat yang sentiasa menyokong pasukan korang..
walau apa pun Scha tetap sokong Pasukan Kedah..
:: Pulun Kedah Pulun ::
ok.. selamat tinggal semua :(

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes