BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Friday, 27 January 2012

Segmen : Jom sertai senarai blog terhebat 2012


huhu.. Scha ada terbaca entry kat IRA ARINA ...
tergerak pula hati Scha nak join..
kalau korang nak..jom lah join sekali..
kita meriahkan lagi suasana kat sini..huhu
Scha nak tag 3 kwn ni..
my simple diary...
just throw out and spill
lembab menaip
hehe.. k.. tata semua

3 Cute Comment:

Husna Ahmad said...

cute blog u...('',)

scha_07 said...

yaka?? thanx :)

♥GEE♥ said...

dari segmen yg sma
and dah f0ll0w awak.
sudi2lah jenguk@f0ll0w bl0g sya (^_^)

http://w0nder-gee.blogspot.com/2012/01/segmen-jom-sertai-senarai-blog-terhebat.html

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes