BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


 
"/>I Still Love You Even After You Hurt Me. I Cannot Delete You From My Heart

Cute Friends

Tuesday, 3 January 2012

Kisah perempuan bodoh





Assalammualaikum semua J

Hri ini scha nk ceritakan kat korang 1 cerita benar ttg Seorg perempuan yg Bodoh..
huhu.. baca k J

Ada seorg perempuan ni .. dia ni kn terlmpau la bodoh.. sbb apa??? Sbbnya adlh dia sgup setia kpd 1 lelaki ni.. lelaki ni pla mcm mau main2kn perempuan tu ja. 

Hah.. korang nk tau tk??? Ada 1 hri ni.. perempuan tu p buka fb lelaki tu.. Al-maklumlh.. kn lelaki dgn perempuan tu bercple jdi secra tk langsungnya dorang saling bertukar password fb masing2... perempuan tu buka fb lelaki tu sbb dia nk buat relay kat fb.. so kenala salah seorg yg hntr request dlu bru seorg lg yg confirm.. jdi cyap la relay tu.. rkn2 fb semua tau.. huhu.. tpi ada satu perkara ni yg perempuan tu sdh tau dn sdh jangka akn terjdi.. 
Nk tau pa??? Lelaki tu cancel blik relay tu.. tpi mula2 perempuan tu xda perasaan sbb dia sdh tau.. ptg tu lelaki dgn perempuan tu berchat.. yg hairannya lelaki tu asyik nk mnta maaf dgn perempuan tu... pd fikiran perempuan tu mungkin pasal relay yg d cancel tu.. betul lh apa yg d fikirnya.. perempuan tu pun mnta maaf blik dgn lelaki tu sbb buat relay tk mnta izin dlu dgn lelaki tu.. tpi lelaki tu tk henti2 nk mnta maaf dgn perempuan tu sampailh lelaki tu off9... 
Nk tau tk pa yg terjdi seterusnya??? Huhu.. tk lama lepas tu terdetik d hati perempuan tu utk p jln2 kat timeline lelaki tu.. huh.. pa yg dia nmpk?? Rupa2nya lelaki tu buat relay dgn perempuan lain lh pla.. perempuan tu pun rasa sakit hati sgt dn yg lebih parah apasal lelaki tu tk terus terang ja dgn perempuan tu.. nk jga rahsia2.. huh.. sedih lh L

Tidak lama kemudian.. lelaki tu pun on9 blik... perempuan tu tnya sapa perempuan yg buat relay dgn lelaki  tu.. apa lelaki tu jwb??? Dia jwb dgn maaf yg tk henti2.. sampai 1 masa perempuan tu tk blas chat lelaki tu.. sakit tul hatinya.. tdk ckup dgn 2 mau lg tmbh 1.. jdi = 3.. huhu.. korang tau tk cple lelaki tu ada brp?? Sblum lelaki tu buat relay dgn perempuan lain.. lelaki tu dh ada 2 cple termasuk perempuan bodoh tu.. perempuan tu cplenya yg ke2.. perempuan yg buat relay dgn lelaki tu pla cplenya yg ke3.. fuh.. dahsyat kan?? Tpi perempuan bodoh ni nk jga setia.. zzz~ kita smbung lg.. hari tu adlh hri terakhir lelaki tu on9 sbb dia mau pulang .. kn nda lama g skolh.. nk chat lh konon sepuas-puasnya.. Al-maklumlh tmpt lelaki tu xda internet perempuan ni pla xda fon.. so tk dptlh berhubung tuk msa yg lama... kesian kn??

tpi tkpa bg lelaki tu sbb dia masih ada 2 cple g yg bleh berhubung dgn dia.. yg perempuan tu pla xda pa2.. nk setia konon.. setia dgn lelaki playboy..
tutup utk hari ini.... J kesimpulannya lelaki tu ada 3 cple dn perempuan bodoh ni nk setia lg dgn lelaki tu.. zzz~
Ok.. kita smbung lg... keesokan hrinya lelaki tu dh pulang dn tk on9 g utk masa yg lama.. jdi sepnjng hri perempuan tu on9 tnpa lelaki tu.. perempuan tu rasa sepi.. perempuan tu on9 sampai mlm hari .... bosannya hnya Allah ja yg tau.. tpi nasib baik mlm tu ada adik angkat lelaki 2.. dpt jga perempuan tu hilangkn kebosannnya sikit2.. tpi syg adik tu sakit pla.. jdi sbgai kakak kpd adik tu .. perempuan tu pun menyuruh adiknya tdur dn rehat awal.. baikkn perempuan tu?? Adik tu pun mndgr ckp kakaknya dn off9 awal.. perempuan tu on9 d temani kebosann yg semakin gila melanda.. huh.. mlm tu perempuan tu off9 awal... dia off9 fbnya tpi fb lelaki tu dia guna.. tpi bknlah guna tuk chat gn kwn2 lelaki tu sbb dia off9 chat jga... apb perempuan tu bka fb lelaki tu dia nmpk ada 4 inbox.. huh.. terdetik d hatinya tuk buka inbox tu.. tpi perempuan tu tertumpu kpd 1 inbox ni.. nk tau dr sapa?? Huhu.. mestilah cplenya yg ke3 tu.. perempuan tu tnpa sgan dn silu pun mmbca chat dorang.. fuh.. kalau korang bca chat tu sbgai cple yg ke2 lelaki tu.. mesti korang nk nangis.. sama lah mcm perempuan tu..  sbb apa?? Sbbnya pd hari lelaki chat dgn cplenya yg ke2 tu mood lelaki tu sedih konon.. tpi masa chat dgn cplenya yg ke3  tu bkn main gembira lg.. bru tu perempuan tu ingat lelaki tu dh lama cple dgn cplenya yg ke 3 ni.. rupanya bru 2 hari kenal terus lelaki tu ajak cple.... adesss.. gila kn lelaki tu?? Dn bodohkn cplenya yg ke3 tu.. sng2 ja terima lelaki tu.. pdhl masa lelaki tu ajak cple dgn cplenya yg ke 2 tu.. lama gak dorang kenal2.. bru bwa cple.. zzz~  pelik2..

Baiklah.. kita smbung lg.. perempuan tu pun mmbca chat tersebut dn terhenti pd 1 ayat “memandai-mandai ja dia buat status hub tu “ huh.. dia ckp sapa?? Laaa.. mestilah perempuan tu.. ya mmg betul pun perempuan tu buat relay tnpa pengetauan lelaki tu tpi cuba korang fikirkn.. lelaki tu buat relay dgn perempuan lain tk salah ka?? Zzz~ perempuan tu mmbca lg dn terhnti d 1 ayat kat cple yg ke3 tu.. apa yg dia taip??  “ syg tk suka lelaki playboy “ huh.. dia tk tau bahawa cplenya skrng ni ada lg 2 cple.. dia yg ke3.. perempuan tu mmbca lg dn berhnti lg pd 1 ayat kat lelaki tu.. “bie tk mau jdi playboy “ fuh.. cntik betul ayat yg d susun oleh lelaki tu ... pdhal dh jdi playboy pun.. mmbca lg dn trhnti lg pd 1 ayat kat lelaki tu ... “ bie tk mau curang dgn syg “ ayat macho pla yg d susun lelaki tu... ceh tk mau curang konon??  Apalg cple yg ke3 tu pun terharu dn cple yg ke2 yg tgh mmbca chat tu mau nangis ja.. “syg kat bie “ cple yg ke3 tu yg taip.. zzz~ nk muntah perempuan tu bca.. dasar lelaki playboy.. korang nk tau tk?? Wlaupun perempuan tu d TIGAkn oleh lelaki tu tpi dia masih mau setia.. tk patut betullah.. perempuan ni baik sgt sehingga kn kebaikn nya d anggap kebodohan oleh lelaki tu.. zzz~ ok tpi sblum tu korang tau tk dgn sapa perempuan tu buat relay kat fb??? Dgn lelaki tu jga tpi bknnya fbnya yg konon2 hot tu... terima ja la.. the end~


 Cple yg ke1 dn cple ke 2 iaitu perempuan bodoh tu dr sabah manakala cple yg ke3 dr pahang :(


skrg scha nk tnya pa pndpt korang dgn perempuan bodoh tu??

dn pa yg patut d lakukan olehnya??
cuba share2 dgn scha J
hrp2 ni tk berlaku dgn scha. Amin~ J

0 Cute Comment:

kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan....





Scrollboxes
Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia..... Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu.. Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu.. Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya.. Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum . ♥ ♥





Scrollboxes